• ZO Creatief ben jij

    online training creatieve content

4-weekse online training

creëer een overvloed aan content

Vind jij het moeilijk om elke keer weer iets te plaatsen op social media? Of om onderwerpen te verzinnen voor je nieuwsbrief of blog/vlog? Heb je het gevoel dat je vaak hetzelfde post? Ben je het beu om elke keer ad-hoc met je social media bezig te zijn? Zou je er graag wat minder tijd aan willen besteden?

En zou je graag wat meer reacties en klanten willen genereren met jouw social media, nieuwsbrief en blogs/vlogs?

Doe dan mee met deze praktische en inspirerende online training!

Start 31 oktober
4-weekse online training:
ZO creëer jij creatieve, effectieve content

Social media, een website, misschien zelfs wel een nieuwsbrief, blog/vlog of podcast. Het hoort allemaal bij modern ondernemen. En je weet als ondernemer, dondersgoed dat je eigenlijk niet zonder kan. Maar tjonge, wat kost het toch een hoop tijd! Elke keer wat nieuws verzinnen om te posten. Wat voor foto moet je er nu bij zetten? Of moet je toch maar een filmpje maken of….

ZOveel werk en tijd! Je bent veel liever aan het werk voor je klanten (daar krijg je tenminste voor betaald) of bezig met nieuwe plannen te bedenken. Natuurlijk weet je dat het allemaal bijdraagt aan je marketing, aan het krijgen van nieuwe klanten. Maar je hebt wel door dat de manier waarop je er tot nu toe mee bent omgegaan, niet werkt voor jou.

Je bent het zat om…

  • elke dag herinnerd te worden dat je nog niets hebt gepost
  • je steeds suf te piekeren wat je nu weer moet schrijven
  • van allerlei ‘experts’ te horen hoe en wat je moet doen
  • allerlei methodes te proberen die niet echt bij jou passen
  • nooit echt effect te merken van al je verwoede pogingen
  • steeds veel tijd kwijt te zijn aan het verzinnen van posts en het zoeken van bijpassende foto’s

Was er maar een training die jou kan helpen op een makkelijke én leuke manier content te maken. Waarna je moeiteloos nieuwe posts weet te verzinnen, die ook nog eens precies bij jouw strategie passen en daadwerkelijk zorgen voor nieuwe volgers en klanten. Op een manier die bij jou past én wat niet teveel tijd gaat kosten…… 😉

Doe mee aan deze 4-weekse training en creëer een constante stroom aan creatieve, effectieve content met weinig moeite en tijd

“Eindelijk iets met structuur en wat bij mij past. ZOdat ik echt authentiek kan zijn met mijn content.”

“Wat een fijne manier om eerst met je basis bezig te zijn. Het heeft veel duidelijk voor mij gemaakt en ik heb het gevoel dat ik nu echt een goede strategie kan opzetten.”

“Die creatieve technieken zijn écht handig, zeg. Ik ben veel creatiever dan ik had gedacht!”

“Ik keek eerst vooral wat anderen doen op social media, maar nu weet ik gewoon beter wat bij mij en mijn merk past.”

ZO Creatief ben jij met Content

Deze 4-weekse digitale training bestaat uit:

  • 4 modules in 4 weken
  • elke (werk)dag een mail met opdracht, toelichting, werkblad, tip, tool of techniek
  • online video’s met uitgebreide uitleg en tips van Natasha
  • persoonlijke feedback op je werk door Natasha, tot 4 weken na afloop van de training
  • elke week een live Q&A met Natasha (via Zoom)
  • toegang tot besloten instagram-account met extra tips en video’s en de mogelijkheden om met andere deelnemers te sparren

start 31 oktober 2022!

TOTAALPRIJS € 349,= (ex btw)*

(Nee, we doen niet mee aan die onzin-prijzen eindigend op een ‘magische’ 7 – wij weten heus wel dat jij die truc ook al kent. Die 9 vinden we al psychologisch genoeg 😉 En we hebben ook geen ‘van-voor’-actie met belachelijk hoge korting, want we weten dat je die toch niet gelooft. Gewoon een eerlijke prijs!)

* ZOeen-leden krijgen natuurlijk korting en betalen slechts € 289,=

Waarom je als ondernemer niet om Content heen kan:

  • Content (letterlijk: inhoud) is meer dan alleen de posts op jouw social media kanalen,
  • Content is alles waar je website mee gevuld is,
  • Content is  wat je mailt naar je klanten, of het nu een nieuwsbrief, mailing, offerte, welkomstmail e.d. is,
  • Content kun je voor je eigen kanalen verzorgen maar ook voor anderen (bijvoorbeeld gastblogs, interviews e.d.),
  • Content kan tekst of beeld zijn, geschreven tekst of gesproken tekst, foto, video, illustraties enzovoort,
  • Via jouw content leren mensen jou en jouw bedrijf beter kennen
  • Middels content laat je zien waar jouw onderscheidende waarde ligt

Wat leer je tijdens deze training:

1

Module 1 – Jouw Brand

In deze eerste module leer je eerst de basis neer te leggen voor jouw content. Wat is het centrale verhaal van jouw Brand (merk) en wat voor karakter, sfeer en stijl hoort daarbij. Zelfs als je denkt dat je dit al allemaal helder en op een rijtje hebt, dan zul je door deze module en opdrachten nog meer eruit halen.

2

Module 2 – Jouw Strategie

In de tweede week gaan we jouw strategie bepalen. Welke doelen wil je behalen en hoe kan jouw content hieraan bijdragen. We gaan aan de slag met een stappenplan en routekaart: een slim strategisch plan voor jouw business. De creatieve technieken die we in deze module behandelen, helpen je het nog meer te verbeelden en jouw strategie nog inzichtelijker en praktischer te maken.

3

Module 3 – Jouw Verhaal

Als je de basis en jouw strategie hebt bepaald, kun je aan de slag met de inhoud. Deze module gaat over jouw verhaal, de pijlers en thema’s waarmee je jouw content kunt versterken en jouw strategie kunt waarmaken. Met behulp van de creatieve technieken in deze module zit je nooit verlegen om leuke, originele onderwerpen om jouw content mee te vullen.

4

Module 4 – Jouw Planning

In de laatste module werken we aan een praktische kalender en planning en gaan we kijken welke tools en technieken we kunnen inzetten om het makkelijk en tijdbesparend voor je te maken.

LEER ALLES OM EEN EFFICIENTE EN EFFECTIEVE CONTENTSTRATEGIE, -KALENDER EN -PLANNING TE MAKEN MET CONTENT DIE BIJ JOU EN JOUW MERK PAST!

EXTRA:

  • 9 creatieve technieken, om nog meer uit je opdrachten te halen en ook voor andere plannen in te zetten
  • template/werkblad Content Creatie Canvas
  • werkblad Ke(r)n je waarden
  • online mini-training Jouw Zakelijke Kernwaarden
  • template contentkalender

  • audiobestand voor geleide visualisatie (module 1)
  • persoonlijke feedback op je werk van Natasha
  • 4 x live Q&A
  • exclusieve toegang tot besloten instagram-account met veel extra video’s en tips
  • levenslang toegang tot de video’s en instagram-account

(enne NEE, geen t.w.v. bedragen omdat deze extra’s niet los te koop zijn en je natuurlijk best wel weet hoeveel waarde deze extraatjes aan de training geven)

Voor wie?

  • voor de startende ondernemer
  • voor de ervaren ondernemer
  • voor de VA (Virtual Assistent) die voor klanten diens social media kanalen en/of een nieuwsbrief wil verzorgen
  • voor de medewerker Marketing/Communicatie voor wie content maken een belangrijk onderdeel is van het werk

Daarom werkt deze training ook voor jou:

  • je leert eerst hoe je een goede basis neerlegt voor jouw bedrijf als merk, zodat je meteen weet welke content bij jou past
  • je werkt aan een strategie die je veel verder brengt en waarmee je content creëert die echt bijdraagt aan jouw merk en uitstraling (én verkoop!)
  • de training is heel praktisch en stap-voor-stap ingericht, zodat je direct aan de slag kan en er ook direct meer uithaalt
  • de creatieve technieken die je leert zijn ook goed in te zetten om nieuwe plannen te maken en nieuwe ideeën en verdienmodellen te bedenken
  • we werken in deze training niet met standaard methodes, vaste regels en kant-en-klare ’trucjes’ maar geven je handvatten, tips en technieken om voor jou zelf de beste strategie en methodes te bepalen
  • je kunt diverse onderdelen van de training steeds weer opnieuw inzetten voor andere aspecten van je bedrijf
  • naarmate je bedrijf groeit en ontwikkelt (en jijzelf ook!) kun je op hele simpele, flexibele wijze de onderdelen aanpassen en opnieuw inzetten
  • de training geeft je rust omdat je nu op jouw manier en met minder tijd kunt werken aan je marketing en content

“Natasha is zo inspirerend en deelt veel tips. Ik weet nu ook hoe ik makkelijker beelden kan vinden of maken die bij mijn bedrijf passen.”

“Fijne structurele aanpak met praktische stap-voor-stap opdrachten. Je wordt echt door de hele training heen geleid.”

“Sommige opdrachten zijn wat tijdrovend, maar ik merk nu al dat deze manier van werk mij straks weer veel tijd oplevert. En rust in mijn hoofd!”

“Ik krijg weer zin en inspiratie om met mijn social media aan de slag te gaan. En ik heb ook al plannen voor een leuke podcast-serie.”

Nog vragen?

Wat kost deze training?

Hé snap ik, natuurlijk wil je dat als eerste weten. Het is toch best een investering zo’n training, in geld én tijd. Voor deze 4-weekse training betaal je 349 euro, exclusief btw. De btw kun je natuurlijk terugvorderen en ook de kosten van de training zijn aftrekbaar voor jou als ondernemer. Dus 349 euro voor 4 weken, dat is 87,25 euro per week, of 17,45 euro per dag/les. Best betaalbaar, toch?!

Ik doe niets met social media, is het dan toch iets voor mij?

Content gaat niet alleen maar om social media. Content zit in alles waarmee jij communiceert met jouw (potentiële) klanten. Of het nu om een mailing/nieuwsbrief gaat of een offerte, om een website of de mailtjes die je je klant stuurt tijdens het traject met jou. Als je hebt geleerd hoe je content inzet vanuit een goede basis en strategie, kun je jouw bedrijf/merk sterker maken. En de creatieve technieken kunnen je op nog veel meer vlakken helpen.

Hoeveel tijd kost het mij om deze training te volgen?

Je ontvangt elke (werk)dag een mailtje, maar niet elke mail bevat ook een opdracht. Sommige opdrachten zijn doe-opdrachten. Darvoor ga je fysiek aan het werk, met bijvoorbeeld schrijven of tekenen. Andere opdrachten vereisen meer denkwerk, wat je dus prima kan doen tijdens een wandeling ofzo. Reken op gemiddeld zo’n 4 uur ‘huiswerk’ per week/module. Maar je kunt gerust op je eigen tempo werken en opdrachten later oppakken of zelfs de hele training uitstellen of uitsmeren over langere tijd.

Deze startdatum komt mij niet uit. Wordt deze training later nog eens gehouden?

Het ligt wel in onze bedoeling om deze training vaker te organiseren. De prijs zal dan waarschijnlijk wel hoger liggen, omdat we met elke training weer meer inzichten en tips krijgen. Deze training van 17 oktober is de eerste in deze opzet. Hiervoor hebben we een 10-daagse training gehad met hetzelfde programma. Naar aanleiding van de feedback die we van de eerste deelnemers hebben ontvangen, hebben we het programma uitgebreid, meer tijd en ruimte voor de deelnemers ingepland, meer tips & tools toegevoegd en extra Q&A bijeenkomsten.

Ik heb precies in die periode een week vakantie. Kan ik die week inhalen?

Zolang je alle mailtjes bewaard kun je de training op je eigen tempo volgen en ook gerust tussendoor stoppen om later door te gaan. De wekelijkse Q&A’s worden opgenomen en kun je in je eigen tijd terugkijken. Ca. 4 weken na het einde van de training wordt er nog een extra Q&A ingepland. Dus ook als je tempo wat lager ligt, kun je nog gebruiken maken van een live vragenuurtje. En natuurlijk kun je ook nog rekenen op persoonlijke feedback (via mail) van Natasha. Tot ca. 4 weken na afloop van de training.

Is deze training wel iets voor mij?

Tja, dat kun je alleen zelf bepalen. Maar als je op zoek bent naar een andere manier om aan de gang te gaan met content. Een manier waarmee de content voor jou werkt, i.p.v. dat jij voor de content aan het werk bent. En je het daarnaast leuk vindt om even goed bezig te zijn met je positionering en strategie (waar die content immers voor gaat werken), dan ga je zeker veel uit deze training halen. Twijfels? Stuur mij gerust een mailtje met je vragen.